HVORDAN BESTILLER JEG NYE NØGLER ELLER NØGLEKORT TIL MIN BIL?
Du kan altid bestille nye nøgler eller nøglekort til din bil. Kontakt din nærmeste Renault forhandler, så vil du få den hjælp, du har brug for.
HVORDAN FINDER JEG DEN KORREKTE FARVEKODE TIL MIN BILLAK?
Det er altid en god idé at bruge den korrekte farvekode til din billak. Vi kan hjælpe dig med at finde den korrekte farvekode, hvis du har din bils stelnummer, som du finder på bilens registreringsbevis. Kontakt os, og oplys din bils stelnummer, så hjælper vi dig videre.
HVORDAN FINDER JEG NÆRMESTE RENAULT FORHANDLER?
Renault har forhandlere i hele landet. Du kan finde din nærmeste Renault forhandler her.
HVOR OFTE SKAL MIN BIL HAVE SERVICE ELLER HAVE SKIFTET TANDREM?
Du finder oplysninger om serviceintervaller og udskiftning af tandrem i din bils servicebog. Hvis du ikke har en servicebog til din Renault, så kan du kontakte vores kundeservice eller dit nærmeste Renault værksted, og du vil få den hjælp, du søger. Vær opmærksom på, at der ikke følger en servicebog med nyere Renault modeller, da vi i dag registrerer services elektronisk.
JEG HAR IMPORTERET MIN BIL I UDLANDET OG SKAL BRUGE ET CERTIFICATE OF CONFORMITY-DOKUMENT.
Hvis du har importeret en bil fra udlandet til Danmark, skal du bestille et Certificate of Conformity-dokument (også kaldet et CoC-dokument) hos en Renault forhandler i det land, du har importeret bilen fra. Eksempel: Hvis bilen er importeret fra Spanien, skal Certificate of Conformity-dokumentet bestilles hos Renault Spanien. Kontakt vores kundeservice, så får du den hjælp, du har brug for.
JEG FLYTTER TIL UDLANDET OG ØNSKER AT TAGE BILEN MED MIG. HVILKEN DOKUMENTATION ER DER BEHOV FOR?
Hvis bilen oprindeligt er fra Danmark, skal du bruge et såkaldt Certificate of Conformity, et dokument fra importøren. Du skal kontakte det pågældende lands myndigheder for at få mere at vide om, hvilke andre dokumenter der kræves. Du kan bestille et Certificate of Conformity-dokument ved at sende en e-mail til kundeservice med dit navn, adresse og telefonnummer. Der kan desuden være behov for et Certificate of Origin, der attesterer, at bilen er bygget inden for EU. CoO kan også refereres til som et Euro 1-certifikat.
JEG HAR TEKNISKE SPØRGSMÅL VEDR. MIN BIL. HVEM KAN JEG TALE MED?
Vi vil altid gerne hjælpe dig, så du er godt kørende. Du kan få svar på tekniske spørgsmål hos alle Renault forhandlere, der findes over hele landet. Find nærmeste Renault forhandler her, og få den tekniske support, du har brug for.
HVOR FINDER JEG BILENS RADIOKODE?
Når du køber en ny Renault, står bilens tilhørende radiokode på et ark, som du finder i brugervejledningen. Du kan altid nemt bestille en ny radiokode hos din nærmeste Renault forhandler.
JEG VIL GERNE HAVE EN PRØVETUR I EN RENAULT. HVAD GØR JEG?
Du er altid velkommen til at prøvekøre en af vores mange Renault modeller. Start med at udfylde prøvetursformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
JEG HAR SPØRGSMÅL OM RENAULT ASSISTANCE. HVEM KAN HJÆLPE MIG?
For at kunne hjælpe dig bedst muligt anbefaler vi, at du henvender dig direkte til Renault Assistance Kundeservice. Ønsker du hjælp i Danmark: Ring 80 88 93 53. Ønsker du hjælp i udlandet: Ring +46 84 11 11 32.
HVAD KOSTER SERVICE/REPARATION AF MIN BIL?
Hos kundeservice kan vi desværre ikke oplyse priser på service og reparation. Kontakt nærmeste Renault værksted for at få oplyst priser.
HVORDAN BESTILLER JEG EN NY INSTRUKTIONSBOG TIL MIN BIL?
Hvis du ønsker en ny Renault instruktionsbog, så kan du kontakte vores kundeservice eller din nærmeste Renault forhandler, og du vil få den hjælp, du søger. Vær opmærksom på, at der ikke følger en instruktionsbog med nyere Renault modeller, da vi i dag samler instruktioner her.
JEG HAR LÆST OM PRIVATLEASING OG ANDRE GODE TILBUD HER PÅ HJEMMESIDEN. HVORDAN FÅR JEG MERE AT VIDE?
For at få yderligere oplysninger om vores tilbud og kampagner skal du kontakte en af Renaults forhandlere. Du finder nærmeste Renault forhandler her.