FAQ
I vores FAQ har vi samlet en række svar på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder. Du kan også altid ringe, så hjælper vi dig med glæde.
FAQ
du kan altid bestille nye nøgler eller nøglekort til din bil. Kontakt din nærmeste Renault forhandler, så vil du få den hjælp, du har brug for.
Du finder oplysninger om serviceintervaller og udskiftning af tandrem i din bils servicebog. Hvis du ikke har en servicebog til din Renault, så kan du kontakte vores kundeservice eller dit nærmeste Renault værksted, og du vil få den hjælp, du søger. Vær opmærksom på, at der ikke følger en servicebog med nyere Renault modeller, da vi i dag registrerer services elektronisk.
Du kan bestille service online hos en af Renaults autoriserede værksteder her.
Hos kundeservice kan vi desværre ikke oplyse priser på service og reparation. Kontakt nærmeste Renault værksted for at få oplyst priser.
Du kan finde vores værksteder og forhandlere her: Find forhandler.